سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب زیر توسط نوشته شده است!

چند خبر و عکس از دنیای ایدز

افروختن نه هزارشمع قرمز به شکل آرم مبارزه با ایدز به مناسبت روز جهانى ایدز در شهر بازل سوییس

----------

ها راستی یادم رفت بگم رومان قرمز نماد اطلاع رسانی و همدلی با مبتلایان ایدز است

-----------

خبر-خبر از دنیای ایدز

ناقل ویروس ایدز به دهها زن در تهران دستگیر شد

چندی پیش از سوی پلیس بین الملل سوئد نامه ای به پلیس بین الملل ایران ارسال شد که در آن عنوان شده بود مرد 52ساله ای به نام رابرت که تابعیت ایرانی دارد و در این کشور با نام جیمز پاتریک کیم بال زندگی می کرده است ، به دلیل انتقال ویروس ایدز به یک زن فرانسوی تحت تعقیب قرار دارد و بر اساس آخرین پیگیری های پلیس سوئد، نامبرده به ایران آمده است.

به دنبال دریافت این نامه ، مراتب به بازپرس شعبه 12دادسرای ناحیه 7تهران گزارش شد و بازپرس طباطبایی دستور لازم را برای پیگیری و دستگیری متهم صادر کرد. پس از صدور دستور قضایی ، ماموران با بررسی و تحقیق متوجه شدند این متهم که از اسامی مختلف جعلی استفاده می کند، از سال 1993 تا 1998 بیش از 150زن و دختر را به این ویروس کشنده آلوده کرده است.

این گزارش حاکی است ، با سرنخ های به دست آمده در این زمینه ، ماموران در مرحله بعدی متوجه شدند، رابرت در پی یک اختلاف پرونده ای را در یکی از مجتمع های قضایی مطرح کرده است.

ماموران با عزیمت به این محل وی را دستگیر و تحقیق از او را آغاز کردند. رابرت پس از دستگیری ، ابتدا منکر هر نوع بیماری شد ؛ اما پس از به دست آمدن دفترچه خاطرات وی ، مشخص شد نامبرده با چندین زن و دختر جوان در ارتباط است که این افراد نیز شناسایی شدند و متهم با مشاهده آنها اعتراف کرد با آنها ارتباط داشته است.

متهم در ادامه گفت : من 14سال پیش متوجه شدم به بیماری ایدز مبتلا شده ام و در این مدت سعی می کردم با استفاده از داروهای قوی و ورزش ، خود را سرپا نگهدارم.

وی افزود: پس از آن که متوجه شدم پلیس چند کشور در تعقیب من هستند ، به ایران بازگشتم و پس از برقراری ارتباط با زنان و دختران ، با معرفی خود به عنوان دکتر ، مهندس و صاحب دیگر مشاغل که مورد توجه قرار می گیرد ، آنها را اغفال می کردم ؛ از آنجا که زبان انگلیسی را براحتی صحبت می کنم ، آنها نیز بلافاصله تحت تاثیر گفته های من قرار می گرفتند. در پی این اعترافات ، بازپرس توکلی دستور انجام معاینات از زنان و دختران دستگیر شده را صادر کرد تا مشخص شود که آیا آنها ناقل این ویروس هستند یا خیر، گزارش خبرنگار ما حاکی است ، بعدازظهر روز گذشته بازپرس دادسرای اوین پس از صدور قرار مجرمیت ، متهم را در اختیار ماموران اداره اطلاعات نیروی انتظامی قرار داد تا در خصوص وی تحقیقات بیشتری صورت پذیرد. بازپرس طباطبایی در خصوص این پرونده به خبرنگار ما گفت : متاسفانه بیشتر اغفال شدگان را زنان و دختران خیابانی تشکیل می دهند و با بررسی و تحقیق ، به این نتیجه رسیده ایم ، کسانی که توجهی به ارزشهای حاکم بر جامعه ندارند و براحتی فریب می خورند، به سرنوشت بدی دچار می شوند که نمونه عینی آن را، در این پرونده شاهد هستیم.

وی افزود: به عنوان مثال یکی از این افراد، دختر جوانی است که بدون توجه به عاقبت کار، با این فرد آشنا شده و سپس به دعوت او به منزل متهم رفته است و آن گونه که خود عنوان می کند، پس از نوشیدن آبمیوه ساعتها بیهوش بوده است.

اکنون نیز با اضطراب در انتظار اعلام نتیجه آزمایش ها و معاینات به سر می برد. گفتنی است ، قرار مجرمیت متهم بعدازظهر روز گذشته صادر شد و قرار است در چند روز آینده وی در یکی از شعبه های دادگاه محاکمه شود.

----------

یه خبر دیگه

شهر ری 47 نفر مبتلا به ایدز دارد

من نمی گم شهرهای دیگه ندارند، شاید هم بیشتر داشته باشند

----------

یه معضل مهم در زیمباوه

کودکان زیمباوه فراموش شده اند

- از هر پنج کودک زیمباوه ای، یک نفر نوزاد است و بیش از یک میلیون در این کشور به ویروس ایدز آلوده اند.

- هر 15 دقیقه در یک روز، یک کودک زیمباوه ای بر اثر بیماری ایدز می میرد.

- 160 هزار کودک در سال 2005 والدین خود را از دست داده اند.

- هر روزه 110 کودک زیر 15 سال به ویروس ایدز مبتلا می شوند.

----------

واز آخر هم در روزهای دیگه مطالب زیر رو تو وبلاگم میزارم

عشق و لذت از ارتباط جنسی و نزدیکی دختران و آخرش هم ایدز
همه چیز درباره کاندوم (برای انهایی که این چیزا سرشان نمی شه)
مردان، اعتیاد تزریقی و اچ. آی. وی - ایدز
راههای انتقال ایدز
و....
پس به ما دوباره سر بزنید
این هم یه عکس دیگه
ای دیدی چی شد یادم رفت که بگم نظرات تون رو بزارید
یا علی

موضوعات یادداشت نظرات شما ()

چند خبر و عکس از دنیای ایدز - ایدز

دوشنبه 103 اردیبهشت 10

امروز: 10 بازدید

فهرست

[صفحه اصلی]

[مشخصات من]

[پست الکترونیــکی]

[ورود به بخش مدیریت]

موضوعات وبلاگ ایدز

حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی وبلاگ ایدز

چند خبر و عکس از دنیای ایدز - ایدز

جستجوی وبلاگ ایدز

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان


لینک دوستان

نوای آشنای1

نوای آشنای2

اشتراک

 

آرشیو

تابستان 1384

طراح قالب

<a href='http://www.parsiblog.comwww.parsiblog.com">

تعداد 132417 بازدید